online store איך ללמוד עריכת וידאו פרמייר? - חלק ג' - קורס פרונטלי בכיתה
top of page

איך ללמוד עריכת וידאו? - חלק ג' - קורס פרונטלי בכיתה

ללמוד עריכת וידאו פרמייר עם מורה

שיעורים בכיתה - קורס פרונטאלי

בהמשך לסדרת הכתבות על בחירת אופן הלימוד האולטימטיבי בשבילכם, הגענו ללימוד הקלאסי בכיתה.

קורס עריכת וידאו שמתבצע בכיתת לימוד, במוסד לימודים או במקום לימודים מסוים אחר.

הקורס מתבצע בכיתת לימוד עם אנשים נוספים שבאו ללמוד בדיוק כמוך! לרבים זה נראה כמו האופציה האולטימטיבית ללמוד מיטבי וחווית לימודים מהנה!

תג מרצה מוסמך של Adobe לתוכנת Premiere Pro (פרמייר)


יש מורה! - היתרון הגדול בקורס פרונטאלי לעריכת וידאו הוא המורה! הוא ממש שם אתך בשיעור! לא הבנת משהו? שואלים מיד! אתם רואים אצלכם במחשב מסך אחר ממה שהמורה מראה? שואלים ומקבלים מענה מיד! ובקורסים מקצועיים יהיה גם מתרגל במהלך השיעור שיעזור לכם ויהיה זמין כל הזמן, גם במהלך השיעור עצמו.

לכן הניסיון של המורה ויכולת ההוראה שלו חשובה מאוד! מורה שפעם בחצי שנה בא ללמד כמה שעורים יהיה חלוד ולא יכיר את הקשיים והצרכים האמתיים של התלמידים.

מורה אשר מלמד באופן רציף ובעל ניסיון ומקצועיות בתוכנה ובשאלות התלמידים ישלוף לכם בקלות תשובות לשאלות, שאלות שהוא כבר שמע עשרות פעמים, מה שיקנה גם לתלמידים ביטחון.

החיבור לאופן / צורת ההוראה של המרצה חשובה מאוד, מומלץ לבקש ממקום הלימודים להצטרף לשיעור קצר או אפילו להגיע לשיעור ניסיון ולהכיר את המרצה.

סרטון חוויה לתלמידי קורס עריכת וידאו פרונטלי של MIVIDEO


מענה מידי לתלמידים לאחר השיעור הינו חשוב מאוד! התחלתם לערוך וידאו בבית ואתם תקועים על מסך מסוים ולא יודעים איך להמשיך? זה יכול לתקוע אתכם לשעות, זמינות של מתרגל הקורס או המרצה חשובה מאוד כך שתוכלו להמשיך לערוך ולעשות את מטלות הבית בהנאה.


השיעורים מתבצעים ביום מסוים בשבוע ובמקום מסוים, לרבים זה מעולה שכן אי אפשר לדחות למחר! מצב זה דוחף את התלמיד לצאת וללמוד - "אין לאן לברוח" זה היום זה השעה כולם מחכים לך! תגיע!

חווית התלמיד גדולה כאן בהרבה, לימודי עריכת וידאו במקום מקצועי ורציני יצלמו קטעי וידאו עם התלמידים במהלך השיעורים עצמם ויערכו אותם ממש בשיעור בכיתה! זו היא דרך חווייתית מעולה ללימוד ומגבשת את התלמידים.


קורסים פרונטליים לעריכת וידאו מקצועית יתנו לתלמידים תעודות גמר קורס מקובלות בשוק אשר מעבר לחוויה של חלוקת התעודות במפגש הסיום, תיתן גם לתלמידים אפשרויות עבודה במקומות עבודה ממשלתיים אשר מחפשות תלמידים עם הוכחות על הצלחת לימודיהם. במקרה זה שם נותן התעודה חשוב מאוד, תעודת גמר קורס ממקום מכובד אשר מוכר מטעם חברת התוכנה (כמו Adobe למשל) ייתן לכם יתרון על מקומות רנדומאליים ולא מוסמכים אלא רק ע"י עצמם.


חלוקת תעודות Adobe רשמיות בקורס עריכת וידאו עכשווית של MIVIDEO

חלוקת תעודות Adobe רשמיות בקורס עריכת וידאו עכשווית של MIVIDEO


קורסים אשר רואים את הצלחת התלמידים מול עיניהם יקנו לכם גם סרטוני חזרה על השיעורים וחוברת קורס, אלה ילוו את התלמידים הבית לתרגול נוסף בבית! זה חשוב מאוד שכן השיעורים בקורס עריכת וידאו הם מאוד טכניים ולא זוכרים את כל מה שהיה בשיעור, חומרים לקחת הבית לתרגול הינם חשובים מאוד ללמידה.

קורסים אשר לא יכללו את סרטוני חזרה על השיעורים וחוברת קורס מסודרת יהיו קורסים לא רציניים ומומלץ להימנע מהם! בקורסים כאלה החשיבה היא על איך בית הספר עושה על התלמידים כסף ולא באמת אכפת להם מהתלמידים, הם יספקו לכם כיתה, מורה ושלום על ישראל! מכאן תסתדרו בעצמכם.


תבדקו כמה מפגשים הקורס וכמה זמן כל מפגש, קורסים של שעה וחצי כל שיעור יהיו לא ממצאים, ובמקרים רבים התלמידים שמגיעים מרחוק ירצו להגיע ולמוד יותר. יום לימודים טוב אורך כ- 3 שעות לימוד + הפסקות.

אורך הקורסים משתנה לפי כמות החומר והתרגולים בכיתה, ישנם קורסים ממוקדים של 5 מפגשים אשר ייתנו לכם תוכן איכותי וממקד ולעומת זאת יש קורסים ארוכים של שנת לימודים שלמה אשר "טוחנים מים" או שלא מלמדים אתכם את התכנים שרציתם באמת.

כדי להיות בטוחים בקורס אליו אתם נרשמים מומלץ לדבר עם מרצה הקורס ולבצע תיאום ציפיות לגבי התכנים ויכולות העריכה אליהם שואף התלמיד להגיע עד סוף הקורס


לא לכולם מתאים קורס פרונטלי, אז מה החסרונות?

  1. אם לא הגעת לשיעור לא למדת - צריך להגיע לשיעור! ולפעמים יש מקרים חריגים שמונעים מאתנו להגיע. קורס עריכת וידאו אשר מתחשב בתלמידים ייתן להם את האפשרות להשלים את החומר או לקבל סיכום מוקלט הבית של התכנים, במקרה של עריכת וידאו הכוונה היא לא לקובץ הדרכה כתוב אלא להקלטת מסך של ממש לתוכן השיעור!

  2. כיתות גדולות מידי - רבים ממקומות הלימוד "ידחפו" כמה שיותר תלמידים בכיתה כדי להרוויח יותר על חשבונכם, 20 תלמידים ואפילו 30 תלמידים בכיתה אחת! אתם תמצאו את עצמכם אבודים בכיתה גדולה, וכל שאלה תרגיש לכם לא לעניין כי היא מעקבת את שאר הכיתה. חפשו כיתות של עד 12 - 13 תלמידים גג ועם מתרגל. שימו לב שכיתות גדולות משפיעות על יחס המורה לתלמיד, ככל שהכיתה קטנה יותר המורה יוכל לתת מספיק זמן ויכיר כל אחד ואחת וייתן יחס אישי לכל תלמיד.

  3. מרחק - כמעת כל קורסי עריכת הווידאו (וגם הצילום) נמצאים במרכז הארץ וליתר דיוק בתל אביב כיתת הלימודי לא תמיד נמצאת בעיר המגורים שלכם ולפעמים זה אפילו לא באזורכם, כך שתלמידים מנתיבות יצטרכו לנסוע זמן מה כדי להגיע למפגש



מחיר הקורסים הפרונטאליים משתנה לפי מספר פרמטרים אותם אתם צריכים לבדוק טרם ההרשמה:

  • אורך הקורס - בממוצע, עלות כל מפגש של 3 שעות אמור לעלות בין 300 ל- 400 שקל.

  • איכות צוות ההוראה - האם המורה הינו מרצה מוסמך של חברת התוכנה העולמית? ניסיון - כמה קורסים הוא הספיק ללמד? פרקטיקה - האם הוא גם עורך עבודות בתעשייה הווידאו?

  • כמות התלמידים בכיתה - כיתה של 20 - 30 תלמידים תהיה זולה יותר שכן יש הרבה פחות יחס אישי של צוות ההוראה לתלמידים, כיתה של 8 - 12 תלמידים תהיה יקרה יותר וכל תלמיד יקבל יחס אישי מהצוות כך שתלמידי קורס העריכה יוכלו ללמוד טוב יותר ויכולות העריכה שלהם יהיו טובות יותר.

  • מקום הלימודים - כיתת לימוד מסודרת מקנה לתלמידים את כל המתקנים הדרושים ונוחות בלימודים, לעומת זאת ישנם אנשים פרטיים אשר מלמדים את התלמידים מהבית הפרטי (בסלון), איכות ההוראה יכולה להיות זהה בשתי המקרים אך נוחות התלמידים נפגעת ויש תחושה של פלישה לבית של מישהו.


לסיכום, למידה בקורס פרונטלי בכיתה:

יתרונות - יש מורה! אפשר לשאול שאלות! חווייתי ומהנה, תלמידים לומדים ביחד בחוויה לימודית, זמנים קבועים אשר דוחפות את התלמיד להגיע וללמוד, שיעורים בעברית, קורס מאורגן ומסודר שלב שלב, במסגרת קורסים קטנים יש יחס אישי של המרצה, קבוצת WhatsApp תעודת גמר.

חסרונות - שעות לא גמישות ויש להגיע לשיעורים לפעמים מרחוק, בקורסים גדולים טובעים בין כל התלמידים, יקר משמעותית אך לומדים הרבה יותר טוב ויוצאים עורכי וידאו מקצועיים יותר.


מעוניינים לקבל פרטים על קורס עריכת וידאו המקצועי בישראל?

טלפון/ווצאפ ישיר למרצה הקורסים והפקות (שרון): 054-6223349

עריכת וידאו עכשווית - MIVIDEO

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page